Anton søger 1. klasses hjem

Anton

Friske Anton sættes til salg som familiehund. 

Anton sælges til aktiv familie, hvor han bliver en del af familien og som ønsker at træne videre med ham og som kan acceptere, at han skal luftes i en snor. 

Han er :
1 1/2 år
Ft springer med stambog. 
HD/AD fotograferet. 
Kastreret
Renlig 
Kan være alene hjemme. 
Glad for alle mennesker og andre hunde. Kan dog blive lidt for voldsom (i sin leg) med de mindst.  
Elsker træning indendørs. Se video. 
Rolig indendørs og elsker at teste om legetøj er holdbart. 
Han er vant til at være i bur i bilen.

Her er så Antons minusser. 
Han er skudræd. 
Håbløs at gå i snor med (luftes pt i halti og den kan han også trække i)
Udendørs er han kun optaget af hans næse. 
Han elsker at jage og forsøger at finde finde færd.
Jeg kan lufte ham uden snor i færdfrie områder (altså fri for færd af vildt) og han kommer for det meste på hjemkald. 
Jeg kan, hvis jeg har et øje på hver finger lufte ham, hvor vores høns også er, men jeg kan ikke lade ham gå med dem, uden at være under opsyn. 
Han gør, når der kommer besøg, men holder hurtigt igen. 

I denne uge er jeg begyndt at kunne træne lidt med ham på terrassen. 

Så indendørs er Anton en stjernehund og udendørs er der meget der kan arbejdes på endnu. 

Jeg vurdere at hans hjemkald kan trænes meget bedre og at ham kan blive meget bedre til at træne udendørs. 
Han har fået lov at trække og jagte for meget vildt, til at jeg vurdere at dette bliver meget bedre. 

Afleveringen plejer at være fin, men ikke i dag.

Anton koster 3000 kr. Han sælges med to enetimer og en prøveperiode.  Han sælges kun til super hjem.

Her kommer lige endnu en video om hvilke problemer Anton har udendørs

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar