Jagthundetræning i Give

Planlægning

Da venlige kursister gjorde mig opmærksom på, at jeg ikke havde flere formiddagsholdspladser tilbage, så måtte jeg til tegnebrættet igen.

Så hver anden fredag er der nu mulighed for

  • Jagthvalp: tilmelding HER
  • Jagtbegynder: tilmelding HER

Desuden har jeg opstartet min flotte håndskrevne plan, holdplanen. Det bliver fortsat primært jagttræning hver 2. uge, så må vi se om behovet ændre sig, når vi render i de lysere tider.
Programmet ligner meget det gamle, udover jeg har skrottet alle 16.15 hold, da en del har problemer med at nå til Give til det tidspunkt. Jeg håber jeg med den nuværende plan får dækket alle jagthundene, der træner på stedet ind, som er interesseret i at flytte med til Give.

Jagthundeholdene bliver snart lagt ud, det bliver dog med forbehold for at de første gange bliver aflyst, hvis lysmasterne ikke vil i jorden. Holdene bliver som vanligt først lagt op til nuværende jagthunde, og derefter til alle. Det er lidt spændende at se, både om jagthundetræningsplanen har ramt rigtigt og om holdene bliver besat i Give også.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar